sanningen

Tuggummi, ja tack!

Publicerad 2009-01-03 11:52:05 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser, och ni få som faktiskt läser!
Idag händer inte mycket för min del, överväger att följa med till min mormor, men tror jag skippar det, jag måste försöka måla lite  den här helgen. Varför då undrar nån? Jo för det nalkas gymnasieval efter lovet, såklart! Jag ska i första hand söka till en estetisk linje, bild och form, och då krävs det ju intagningsprov..och tycker jag har skjutit på det tillräckligt länge, så nu är det dags! Någon som har erfaranhet av sånt?

Nu vill jag ha tuggummmi. Nytt år, nya vanor, hälsosammare vanor, är jag den enda som redan är sugen på choklad, godis osv..? Haha, tuggummi  känns ju lite bättre, så jag tror jag ska knalla mig nerför backen till "centrum" och köpa mig ett lager påsar att ha när sötsuget slår till. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Postat av: ebba karlsson

Publicerad 2009-01-03 14:42:41

mitt nyårs löfte var att inte äta lika mycket onyttigheter. men jo de första man gjorde var att gå ner till affären och köpa en choklad. hahe det är illa!

ha det toppen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela