sanningen

TantgympaTisdag

Publicerad 2009-01-13 20:31:55 i Allmänt,

Hejhoppp bloggen om ingen läser! Ännu en skoldag med skapligt tråkiga lektioner, skolläkarbesök angående den eventuella skoliosen (som visade sig inte var något alls!), en halv minikladdkaka och skrålande gitarrsång på musiken med mimmi. Vi ska göra egen text till en melodi och jaa sånt brukar ju sluta ganska knäppt men skojj haha! X)
 Har som rubrikern talar om också fått mig ett gympapass med de lokala 40+tanterna som finns här ute i skogen.
Vanligtsvis tycker jag tempot där ibland blir lite väl segt men efter lovet så var jag nu en flåsande soffpotatis redan i andra låten, hmm vad kan de säga om mina motionvanor för tillfället? Men men, jag håller mitt nyårslöfte än så länge iallafall!

Nu ska jag fixa ett sådant där värmehjärta..som man fyller med vatten..och ska försöka att inte, som tidigare, hälla ut varmvatten över hela köksgolvet. Wish me luck! Hejpåerdå! (Och jaa jag måste börja fota lite mer javeeet..><)


Kommentarer

Postat av: Marielle

Publicerad 2009-01-14 12:18:31

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-14 21:55:31

gud villken söt hund! söt blogg med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela