sanningen

Skoldag igen

Publicerad 2009-01-08 20:26:36 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser!
Japp idag började det trevligaste vi har här i världen;skolan, inte så jättekul, men samtidigt faktiskt jättekul, för äntligen får man träffa människorna igen! Men det är ledsamt att ännu ett lov runnit iväg, typ ut i ingenting...det är det abslout sämsta och värsta med lov i allmänhet; att de tar slut och att det dröjer så länge (50 dagar till sportlovet läste jag på nåns blogg -.-) tills nästa.
Vad har alla andra hållt på med idag då? Jag har faktiskt inget mer att delge. IMorrn skola igen, fredag iallafall, men TRÄSLÖJD, det blir min död huh! Sen helg igen..rätt soft minsann! ;) Hejpåerdå!


Dagar som inte förknippas med nåt speciellt..då blir det såna här pics, haha!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-01-09 17:03:43

Tack så hemskt mycket, fina du!! Din kommentar värmde otroligt mycket, ska bannemig gå tillbaka i arkivet och läsa dina ord varje gång bloggandet och livet i allmänhet känns tufft. Tack!! =) Kramar från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela