sanningen

Pics från 08

Publicerad 2009-01-02 19:26:17 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser, och möjligtsvis ni unika som läser den, trots allt!
Blir så sur när vissa bilder från min årssammanfattning inte syns, så därför tänkte jag ladda upp två till snygga, som jag tycker om, för att liksom försöka kompensera lite..det är så tråkigt, för några har försvunnnit totalt, så jag kan inte ens ladda upp dom igen, bajskaka ;(
ÄÄsch, i sådana här lägen är det tur att jag inte har några hysteriska, bildberoende bloggläsare, som kenza, stinalee och de, som blir helt dampade om uppdateringen inte går till som den ska haha. Fast skulle å andra sidan hellre ha det, än inga läsare alls hmm..

Jaha, jag måste verkligen gå in på designadinblogg och hitta lite hjälp. Det känns som att man aldrig kan få för många tips..Vi hörs när vi hörs! (Har jag inte kommit på en finurlig och riktigt obindande avslutningshälsning? Då kan ingen påpeka att jag inte håller vad jag lovar, rätt åt er, folk! X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela