sanningen

Lördagkväll med hjärtat fullt av sorger

Publicerad 2009-01-17 20:54:56 i Allmänt,

Hejhopp! (Rubriken var bara en random textrad som jag har på hjärnan just nu.)
Hade lust med ett inlägg, såhär i reklampausen. Kollar lite på Britney; for the record på tv400, men snart blir det nog sängen. Man blir trött av musikalträning med koreografier och allt sånt man ska lära sig och helst inte glömma bort.. musikalträngin somsagt! Det är vad jag har hållit på med.  Nu ska jag försööka vara lite kortfattad genom att sluta skriva nu, haha.  6 rader, hmm du kan bättre ebba! Vi ses när vi hörs folks, tjaao!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-17 22:31:08

finfina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela