sanningen

Kan måndagar vara bra?

Publicerad 2009-01-12 17:59:32 i Allmänt,

Hej bloggen! Vanligtsvis ogillar jag starkt måndagar, med en ny skolvecka och allt vad det innebär..men idag var faktiskt en helt okej dag! Alla var allmänt glada, vi fick skumtomtar på franskan, och övriga lektioner kändes inte lika sega som de brukar, hehe. Jag antar att detta är tillfälligt tyvärr, men livet känns på nåt sätt bra just nu! Till helgen börjar musikalrepetionerna, 7 timmar på lördag, 7 timmar söndag sen några timmar på fredag, tufft schema, men ändå så grymt kul att äntligen komma igång! För min del händer inte så mycket mer idag, lite mat, lite tv, kanske lite mer nötning med de himlans intagningsproven. Får väl se! Så länge, en bild där jag är glaaaad, bara för att jag är just det; glad! HAha

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-01-12 19:53:12

Haha, jo älska passionsfrukt :) <3

Postat av: SEX AND THE CITTY

Publicerad 2009-01-13 14:35:37

Söt :)

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-01-13 20:26:38

Söt du är! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela