sanningen

Inte på humör

Publicerad 2009-01-15 20:32:12 i Allmänt,

Hej, idag är ingen bloggdag alls. Ute är det kallt. Dansen kändes inte så kul som den brukar. Det var fisk idag i skolan, och jag vill ha nya kläder! :(
Imorgon får jag inte "riktig" helg förens efter musikalrepetionen som slutar 6. Eller "riktig"? Nej. För på lördag blir det mera musikal. Jag vill säga att det är roligt. Det är roligt. Men just nu är jag inte på humör för något alls. Tror jag går och gräver ner mig i sängen snart och hoppas på ett bättre vaknande imorrn (upp 6!!><<<) Ha en trevlig kväll, ni som kan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela