sanningen

Intagningsprov

Publicerad 2009-01-07 17:02:00 i Allmänt,

Hej bloggen! Japp intagningsprov det är vad jag har hållt på med idag, jag har målat en utsikt, och jag är klaar! Känns så bäst att ha det överstökat, just akvarell gör mig..hispig och allmänt jobbig, but it`s over now, och jag är glaaad för det :D
Jag har också traskat en promenad med hunden, duktigt va? Tog några bilder..igentligen är såna här bilder inte fina, de är typ opersonliga och alla tar såna. Men. Jag har inte tagit ett enda sånt foto på hela vintern..så det var väl lite dags nu eller? Imorrn börjar skolan. Jag intalar mig att jag kommer stå ut en termin till, haha.
Så så får det bli, hej så länge!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-07 18:05:53

andningsproblem...haha xD

jag har ingenting klart. paniiiik paniiik paniiik!!!

eller okejjs. ja har ett porträtt. men det är liksom inte så himla verklighets baserat... kmr nog inte ta med det. breathhhteee bara nåra veckor tills sökningen nu.

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-01-07 19:17:49

Jag älskar att måla akvarell.. xD

Hah, jag har oxå tagot sånna bilder idag.. Bara kul att ta dom ^^

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-08 18:29:54

fine bilder

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-01-12 17:50:52

Fina bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela