sanningen

Idag såg jag Top Model!

Publicerad 2009-01-06 22:22:59 i Allmänt,

Hej bloggen som inte uppdaterats på typ evigheter. Okej överdrivet, men det känns så.
Och jag har faktiskt inte haft tid, helt enkelt, för vem har liksom varit så duktig och tagit tag i sina intagningsprov? Jo jAAG!
Äntligen börjar jag få saker gjorda, haha. Det är min väldigt pådrivande pappa som typ tvingar in mig i nya dygnsrytmer här; gå upp, ät, ut och gå, ät, börja måla, osv. Bloggtid eller tid alls framför datorn? Neppnepp! Men vänta bara tills när skolan börjar, då kommer han inte orka, dessutom är det nog bara tillfälligt, nu med intagningsproven och allt, han "konstnären" känner väl ansvaret över att detta ska göras ordentligt. Tror jag är klar med förändringsbilderna iallafall, jippi, bara en utsikt, en egen bild och ett halvt portträtt kvar då! -.-

Förövrigt så började Top Model idag! YES!
Det kommer behövas som tröst nu när jullovet sorligt nog går mot sitt slut.
Det känns så avlägset med skola, så avlägset..och onödigt. Visst har jag rätt,jo, jag har rätt. Vi hörs när vi hörs!
(sorry för vimsigt inlägg!:)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-07 18:09:16

du är ju nästan klar ju.

nu får jag allvarligt panik.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela