sanningen

I need summer

Publicerad 2009-01-03 22:51:35 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser, och ni unika jävlar som läser trots allt! ;)
Jag måste bara visa några sommarpics. Det var så grönt, så varmt, och jag var ledig och jag var glad.
Jag vet inte när jag kommer kunna bli riktigt, sådär slående,härligt glad och lycklig igen. Det var så länge sedan sist. Finns förmågan kvar, ändå?
Jag blir iallafall uppmuntrad av bilderna. 

 Men samtidigt gör de mig ännu mer nere, hur nu något underbart kan göra en ledsen. Hur nu en strimma ljus skulle kunna förvärra, hur varma minnen kan få en att rysa.Hur nu varma minnen kan få en att rysa, av kall kall motvilja.




Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2009-01-03 23:40:32

Hejdär :) Allt bra med dig ?

Postat av: Bea

Publicerad 2009-01-04 04:52:20

haha okej men det låter bra! Jag ska ta körkort, de är mitt löfte :)

allt bra? kram

Postat av: Ewezi [Evelina]

Publicerad 2009-01-04 10:37:27

sv: tack söta du :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela