sanningen

Hemgravad lax är gott!

Publicerad 2009-01-01 18:01:13 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser (och ni få som kanske läser trots allt!)!
Är just nu sugen på gravad lax. Mammas hemgravade med citron, ingefära och sånt gott. Det ska ätas ikväll, och inte för att jag är hungrig eller speciellt sugen på mat i allmänhet, men den laxen, den är så MUMMS! En av få rätter jag har svårt att motstå..
 
Två bilder här nedan från min mysiga nyårsafton med vännerna, som turligt nog blev av tillslut.
Vi såg på tv, såg på mer tv, skickade runt en laptop emellan oss så att vi då och då kunde ta en paus från teven med lite dator istället, åt  tacos, såg på tv, gick ut och kollade på mesiga(inte så storslagna) fyrverkerier, åt chips och ja, det var allt ungefär.
Hände inte mycket, som det aldrig gör i såna här byhålor, trots att det är nyårsafton och allt.

Nu ska jag väl låta den här dagen och kvällen fortsätta. Imorgon blir det kasspackning på Konsum (vi jobbar ihop pengar till en englandsresa!) med Lisa, rätt segt, men man måste väl slita om vi ska komma iväg till Liverpool i februari..
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-01-01 18:45:46

nice header

Postat av: Randi

Publicerad 2009-01-01 19:06:45

sv: tack så jätte mkt (= .

Var kommer den uuuber finaa t-shirtarna ifrån ?riktigt fina!

Postat av: Jojjo

Publicerad 2009-01-01 21:08:15

Du skrev att de inte händer så mycket på sådana där byhåkor som du tydligen bor i? Vart?=) Du kanske borde ta en liten weekend till stora sthlm :)



Kram kram!



God fortsättning föressten!!:)

Postat av: johanna.

Publicerad 2009-01-01 22:42:14

fina bilder!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-01-01 22:54:34

Fin header!

Postat av: Marielle

Publicerad 2009-01-02 16:52:24

Glöm inte tävlingen! Du kan vinna priser till ett värde av 500kr! Gissa bilden... Kram :-)

Postat av: Billy

Publicerad 2009-01-02 18:00:55

Lax? Jag vet inte jag.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela