sanningen

Det är inte lätt när det är svårt. Och kallt.

Publicerad 2009-01-04 19:57:31 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser och ni unika jävlar som läser trots allt!
Idag har jag kollat på tv, behövde bara öppna dörren imorse för att bestämma mig för en inomhusdag - seriöst det är skiiiiitkallt ute ju! Jag fick värsta titanicvibbarna..rena rama självmord att ge sig ut med hunden idag (det tyckte nog hunden med!) Mitt nyårslöfte var ju en promenad om dagen men när det är såhär himlans kallt ute har jag tillåtelse att synda, faktiskt. Mitt löfte, mina regler eller hur? Dessutom ville jag gå, ja tro det eller ej,  jag hade nästan lust, kände liksom ett sånt där härligt sug efter rörelse och frisk luft. Så inga mer dagar med dessa temperaturer tack!

Imorgon måste jag börja med intagningsproven. Jag mååste. Kanske till och med skulle tvinga mig själv till arbete redan ikväll så blir det inte lika svårt imorrn? Det ska ju vara kuuul att måla och rita, så vad är problemet igentligen Ebba?
Jo, jag har svaret. Det är just när det blir ett måste. Och tiden är begränsad. Man får strunta i att man för tillfället inte är inne i någon av sina inspriationsperioder, man mååååste liksom skapa ändå. Och bli nöjd dessutom.
Det är inte lätt när det är svårt. Checka söta muffinsformar här nedan, och hej sålänge!


Perfekt muffinspimp! Fick i julklapp av syrran, en väldigt uppskattad present måste jag säga, ni vet väl att jag, när sanningen kommer fram är en riktigt bulltant? Jag älskar att baka! Haha ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-04 20:35:02

dom formerna var ju supercoola! Det blir ju faktiskt roligare att baka då :)

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-01-04 21:19:54

Sjukt kallt idag :O Typ minus 25..

Jaa, sånna former är så snygga :D

Postat av: N E L L I

Publicerad 2009-01-04 22:17:58

jag vet :D jag har gjort dem långa med mening... de ska likna modeller förstårru..sen är det hett med långa ben (A)

Postat av: Tomic

Publicerad 2009-01-05 11:24:07

Just nu har jag en mobil-tävling i min blogg, så vill du vinna en ny mobil så kolla gärna in i min blogg för och se hur du ska göra för och vara med och tävla.

För övrigt önskar jag dig en trevlig dag.

http://tomictomi.se

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-05 11:47:11

sv: ja orlando bloom är så het att man svimmar! :D Synd bara att han är ihop med victorias secret modellen Miranda Kerr :/

Postat av: Liisaaa.

Publicerad 2009-01-05 11:51:49

alltså. suck. jääävla intagningsproverna

det blir ju för fan inte bättre av att hela ens framtid typ hänger på hur bra man får till dom

jääävla pisss ><

Postat av: susan & tyra

Publicerad 2009-01-05 12:27:59

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

Postat av: alicia

Publicerad 2009-01-05 21:43:39

fin header!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-01-05 22:06:44

Hehe du låter som jag, jag älskar att ta snabba promenader men har inte tagit en ända på görlänge för man fryser ju röven av sig när man stiger utanför huset. Nä, lite värme hade inte varit på sin plats så man får mer engergi och mer lust att motionera. :) Kram på dig

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-01-06 21:21:42

haha jaa man får göra det snart när vädret tillåter.



Nemas problemas, och desamma :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela