sanningen

Den sminkade sanningen

Publicerad 2009-01-16 23:10:23 i Allmänt,

Hej på nån, bloggen, eller ingen, haha!
Fick bara lust att visa några bilder på smiiinkade mig, javet, ego, men hallå vad gör inte alla bloggare då? Bilder är bra, alla sorts bilder, det väcker intresse, även om det bara är på en själv hela tiden (vilket det ju inte riktigt är i mitt fall heller!)
Om man överhuvudtaget ska få någon respons tror jag man mååste ha bilder helt enkelt - iallafall till en början! Vad gör man inte för den där enstaka kommentaren? Jag tycker åtminstone att det är kul när man får bevisat för sig att någon faktiskt varit inne, hihi, men sån är jaag...

Och jag har typ aldrig smink, har jag insett. Men häromdagen drog jag till med några mascaralager på morronen och lite eyeliner - helt okej ser det ju ut trots allt! Men somsagt, konstig nog känner jag inget jättetvångsbehov av smink. Vill undvika den där fällan, att man plötsligt en dag när man inte vill sminka sig, ser helt sjuk ut runt ögonen, bara för att man inte är van av att se sig själv i naturligt skick. Usch, det är hemskt, eller?
Men men..(jag vill lära mig göra kortfattade inläggstexter, jag bestämmer mig jämt men sedan rinner det iväg som tidigare...hmm!) Två pics med lite mer "fixad! Ebba. Vad tycks? Äh skit i det, ingen läser men hejdå!

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-01-18 19:10:16

Så jäkla snygg du är! :D

Och titta jag har oxå skaffat blogg xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela