sanningen

Bilder jag inte kan få nog av

Publicerad 2009-01-02 20:25:09 i Allmänt,

Hej igen! Här kommer lite mera bilder från 2008. Kan inte sluta, det väcker ju så mycket känslor! :)
 
Jag är en väldig tillbakablickare ska ni veta. Jag har så svårt att släppa saker som hänt, utan brukar jämt älta och fundera i evighet. Jag har mycket enklare för att "längta" till det som varit , eller sakna, kanske det heter då, än att se fram emot det som kommer hända.Låter det knäppt? Det är nog inte så bra igentligen.
Men ja, jag tycker faktiskt allt var bättre förut, förr- Alltså inte stenåldern! Utan, förra året, ungefär, i somras. Ja efter sommaren, då började jag plötsligt sakna allt, önska mig bakåt till..jag var en liten skitunge. Allt var så myycket, mycket, mycket, jävla mycket bättre då. Okej nu ska ja inte skriva mer. Jag blir  alldeles för upprörd haha, och dessutom var det ju  bara några bilder som skulle laddas upp igentligen.
Jag tar mig samman och säger here we go, haha.



Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-01-02 21:17:48

Gud vilka söta pics på dej :D

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-01-03 11:12:55

sv sophie: haha taack!

Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

Publicerad 2009-01-03 17:18:43

vad fina bilder:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela