sanningen

The last day of 2008

Publicerad 2008-12-31 12:31:42 i Allmänt,

Hej bloggen som ingen läser!
Sitter här, lite snuvig, lite trött (men mår bättre än igår!) och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har nyss ätit baguett med smör till frukost, inte speciellt innehållsrikt, men gott som tusan! Mina planer för denna nyårsafton tror jag är myskväll med kompisarna, jag säger tror, för har inte snackat med dom än, men förhoppningsvis blir det så, och förhoppningsvis kan jag då hasa runt i mina säckbyxor hela kvällen och natten haha. Alla pratar om hur de ska klä sig, vilken klänning de ska ha..men jag tänker som sagt inte se ut på något speciellt vis alls, utan kör på det gamla vanliga och bekväma.

Vad har ni för planer idag och ikväll? Tell me, i wanna know!
Får se om jag uppdaterar mer under dagen, annars lovar jag bilder tills imorrn från den här övernattningen som förhoppningsvis blir av, och önskar er Ett Riktigt Gott Nytt År och att 2009 blir ett härligt och inspirerande bloggår!

Puss på det<3

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-31 12:44:40

sv: haha okej :D men det är ju så mysigt det med :)

Postat av: Marielle

Publicerad 2008-12-31 13:48:59

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

Postat av: Olessia

Publicerad 2008-12-31 16:24:10

joo, finns folk som läser din blogg :D

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-01-01 14:21:24

Hur var din nyårsafton? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela