sanningen

Förskyld och snart är det 2009

Publicerad 2008-12-30 17:46:31 i Allmänt,

Hej! Ni får ursäkta om inlägg/bilder/rubriker/texter å sådan skit ligger lite hursom helst här nedanför. Vet inte riktigt vad jag gjort haha, men om det inte fixar sig när jag laddar upp nu så får jag totaldamp och då måste jag väl ta tag i det ;)
Jag har lite tvångstankar om att hur jag vill ha det på min blogg, hur allt ska se ut och så, så när det blir såhär blir jag himla frustrerad kan jag säga, har legat vaken dom senaste nätterna och undrat hur jag ska åtgärda problemet, promblemet med de mytiskt hoppande och förvirrade inläggen och bilderna som tycks leva siina egna liv. Haha okej det där sist bara kom. Jag kunde inte stopp det. Måste verkligen sluta tänka att allt ska vara perfekt, allt, och då menar jag verkligen allt. Har ni tvångstankar? Jag tror jag har det  hela tiden, bara småsaker men ändå..

Är somsagt förskyld, och hur bra start är det på ett nytt år? Nja, och det är så konstigt, för jag är i princip ALDRIG sjuk, men så går jag och blir nerpestad två dagar innan nyår. Jaja, det är tur att man kan sitta inne iallafall, kurera sig och fördriva tiden med att kika runt bland alla era bloggar. Bloggvärlden måste vara onändligt, right?

Jag undrar om inte mitt nyårslöfte ska vara att uppdatera mer, med mer bilder och att ha intressantare saker att skriva om. Ebbas Blogglöfte. Haha

Ska försöka bättra míg (och blir friskare!), vi hörs sen!
´
Jag har för mig att jag skulle ladda upp den här igår..ja jag laddade upp den! Men somsagt; något är väldigt damp med min sida just nu, hoppas det fixar sig! (Det låter så jobbigt att säga att jag ska/måste fixa det!! ><)
Hårprodukterna jag köpte häromdagen. Jag gillar schampot och moussen är helt okej, men tror jag måste bli bättre på att fördela det i håret på något proffsigt vis. Till skillnad från andra bloggare är jag inget hängiven fan av smink/skönthets/hår saker. Men jag är iallafall lite mera allmänbildad än min pappa som tror att allt inom flaskkategorin går under "body lotion" Det spelar ingen roll om man säger att man behöver pengar till en foundation, till en hårspray, eller till en ny puderborste, hans ständiga svar blir ;"är det en såndär body lotion?"

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2008-12-30 17:54:32

sv: Yes. Det är jag på båda bilderna!

kram

Postat av: Eleonor.

Publicerad 2008-12-30 18:21:46

SV: Hehe precis, men jag hittar förhoppningsvis något =)

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-12-30 18:58:55

Tacktack!!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-30 19:13:57

Krya på dig gumman :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-12-30 20:38:43

Jag är också förkyld!

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-12-30 20:53:53

Hejsan! Haft en bra dag? Hur ser din nyårsafton ut? ;)

Postat av: N E L L I

Publicerad 2008-12-30 21:28:04

Haha, xD eller hur.. så söt..

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-30 22:22:25

sv: varför bara mjukisar? :)

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-12-31 00:36:06

vad händer på nyårsafton? :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-12-31 12:23:15

sv: okej, låter kul det :) jag ska träffa pojkvännens familj en stund, äta middag med dom och så. sen ska vi hem till oss, ut på 12 slaget och skjuta lite raketer ;) sen ska vi gå in och lägga oss i ett varmt bad och se en film :) mys!

Postat av: cindy

Publicerad 2008-12-31 14:31:13

Björn Axéns produkter är helt sjukt bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Jag är väldigt icke modeintresserad. Därav namnet. Syrholn är mitt hem, där jag levt i hela mitt liv. Det är väldigt litet, och är antagligen placerat väldigt långt bort ifrån just dig, men det finns där och det är här jag och mina tankar är samlade. Välkommen till min del av världen, och om du så vill, ta dig en insyn i livet som jag lever det, och alla andra halvironiska småsaker som tillkommer. Om du har tur bjuder jag på bak&kakrecept. Och om du har tur, blir det lite djupare än så.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela